reklama

Chyby cirkvi -reakcia

Na blogu http://zuzanasedlackova.blog.sme.sk je uverejneny članok Chyby Cirkvi . Po prečítaní reakcii som sa rozhodol, že doplním chýbajúce historicke súvislosti a vysvetlím prečo dochádzalo k tým chybám. Ale kedže viem, že dnešný človek o pravdu nemá záujem, skôr chcem týmto člankom povzbudiť tých, ktorí sú nespravodlivo obviňovaní - kresťanov, veriacich v Boha, a ľudí verných Cirkvi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kniha Múdrosti,

Hovoria si, uvažujúc nesprávne:

Striehnime na spravodlivého, lebo je nám na ťarchu, protiví sa našimvýčinom, vyčíta nám prestúpenia zákona, vytýka nám chyby proti výchove. Honosí sa, že má znalosť o Bohu, nazýva sa synom Pánovým. Žalobou je proti nášmu zmýšľaniu, už aj pohľad naňho je nám na ťarchu, Veď je život jeho nepodobný ostatným, odlišné sú jeho chodníky.Pokladá nás za spotvorených, bočí od ciest našich ako od nečistoty,blahoslaví koniec spravodlivých, chválieva sa, že Boh je mu otcom. Pozrimeže, či sú jeho reči pravdivé, viďme, ako sa mu povodí. Takto uvažujú, lenže blúdia, lebo ich zaslepila ich neprávosť. Nepoznajú Božie tajomstvá; nemajú nádej na odplatu za spravodlivosť, ani cenu čistých duší neuznávajú. Lebo Boh stvoril človeka pre neporušiteľnosť, urobil ho obrazom svojej podoby, závisťou diabla však prišla na svet smrť: skúsia ho tí, čo sú jeho korisťou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A čo na to Pán, Ježiš?

Jn 15, 18 - 22:

Ak vás svet nenávidí, vedzte, že mňa nenávidel prv ako vás. Keby ste boli zo sveta, svet by miloval, čo je jeho, ale preto, že nieste zo sveta, že som si vás ja vyvolil zo sveta, svet vás nenávidí. Spomeňte si na slovo, ktoré som vám povedal: Sluha nie je väčší akojeho pán. Ak mňa prenasledovali, budú prenasledovať aj vás; akzachovávali moje slovo, budú zachovávať aj vaše. Ale to všetko vám budú robiť pre moje meno, lebo nepoznajú toho, ktorý ma poslal. Keby som nebol prišiel a nebol im hovoril, nemali by hriech. Ale teraz nemajú výhovorku pre svoj hriech. Kto nenávidí mňa, nenávidí aj môjho Otca.Keby som nebol medzi nimi konal skutky, aké nik iný nekonal, nemali byhriech. Ale teraz videli a znenávideli aj mňa aj môjho Otca. To preto, aby sa splnilo slovo napísané v ich Zákone: "Nenávideli ma bez príčiny."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

MT 5,11.n :

Blahoslavení ste, keď vás budú pre mňa potupovať a prenasledovať a všetko zlé na vás nepravdivo hovoriť;radujte sa a jasajte, lebo máte hojnú odmenu v nebi. Tak prenasledovali aj prorokov, ktorí boli pred vami.

Moja poznámka:

Čo k tomu dodať? Snáď len to, že tým kýdaním hnoja nás stavajú do pozície , v akej bol Pán, Ježiš. Tak sa tešme že sme Jemu podobní, a že sme dostali milosť trpieť pre Jeho meno. My sami vieme aká je Pravda, takže si netreba všímať reči tých, ktorí na nasZlé hovoria. Bojme sa však toho, aby, ked na nas budú zlé hovoriť, aby to nebola pravda.

aleš horváth

aleš horváth

Bloger 
  • Počet článkov:  156
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Deus meus et omnia! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáPrózaPesničkyPoéziaFalošné predstavy o Bohu a vieFrantišek z AssisiChvalyŽakovceZamyslenie

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu